Tanári példa leadása

Ha a tanulóknak saját munkájuk leadása előtt bizonyos példamunkákat kell értékelniük, akkor a tanár ezt az ugrópontot használhatja az adott munka leadására. A tanár tetszőleges számú munkát leadhat. Ha a munkák száma nagyobb, mint az egyes tanulók által értékelendő példamunkáké, akkor a munka kijelölése véletlenszerű, de kiegyensúlyozott módon történik. A rendszer megkísérli biztosítani azt, hogy minden példát a tanulók ugyanannyiszor kapjanak meg. A kijelölés annyiban véletlenszerű, hogy ha - mondjuk - tíz példát adnak le, akkor kevéssé valószínű, hogy az első tanuló az 1., 2. és 3. leadott munkát kapja értékelésre.

Ha a tanár a feladat megfelelő paraméteréhez mérten kevesebb példát ad le, akkor a tanulók csak az adott példákat kapják értékelésre.

Miután a tanár leadta a példákat, a tanár szempontjából érdemes a példát értékelni. A tanári értékelések belsőleg használatosak, amikor a tanulók értékelik ezeket a példákat. Minél közelebb áll egymáshoz a tanár és a tanuló, annál magasabb lesz a tanulónak ítélt pontozási pont. A tanári értékelések megmaradnak a tanároknak, ezek a tanulók számára a feladat során SOHA nem válnak láthatóvá. Ugyanakkor a tanulói értékelés pontozását a tanulók látják. Pontozás után a tanulók újraértékelhetik a példát, ha jobb pontozási pontot szeretnének kapni.

A példák ér értékelésük a műhelymunka adminisztrációs oldaláról tekinthető meg.

Súgó fájlok mutatója